Melikesahn irem0596 Bende uyuyamıyorum bir aksilik olmazsa 9 Aralık da kavuşacağız inşallah🙈♥️39+2 oluyorum siz kaç haftalık oluyorsunuz?
Gokturkmom_ irem0596 Bizim de 9aralık 😅 uyuyamıyorum diye şikayet ediyordum en son eşime öyle bi uyumuşum ki içim geçmiş🫠
irem0596 Gokturkmom_ yok valla gece 5 e kadar uyuyamıyorum şimdi uyandım ama sürekli uyanıyorum deliksiz uyuyamıyorum sinirden ağladım artık. Pazartesi doğuma gitmeden önceki akşam uykusuz gidersem nolucak bilmiyorum yaa
aogoya irem0596 benimde son 6 ama tık yok hani bi nişan gelse bişey gelse anlicam oda yok 2. Doğumum olacak ama daha erken gelir diye düşünmüştüm ama kızlar nazlı oluyormuş onu anladım
Feyzanurguc Cinarbt çok heyecanlıyım bizşm cinsiyetimiz de net değil bi erkek diyorlar bir kız sürprizimizi bekliyoruz
dilaaann irem0596 benim de 7 gün kaldı aynı şeyi sürekli yapıyorum heyecandan için içime sığmıyor 🥰🙏😀