Melikesahn irem0596 Bende uyuyamıyorum bir aksilik olmazsa 9 Aralık da kavuşacağız inşallah🙈♥️39+2 oluyorum siz kaç haftalık oluyorsunuz?
Gokturkmom_ irem0596 Bizim de 9aralık 😅 uyuyamıyorum diye şikayet ediyordum en son eşime öyle bi uyumuşum ki içim geçmiş🫠
irem0596 Feyzanurguc hareket etmesi veya hıçkırık tutmasında problem yok. Normal uyuyamıyorum artık heyecandan mıdır bilmiyorum yaa 🥹🥹
Feyzanurguc irem0596 yaa Allah bağışlasın sağlıkla kucaklayın inşallah her doğumun heyecanı oluyor tabiki ama ilkler daha başka oluyor ne nasıl olacak bilmiyorsunuz onun heyecanı bir yandan kokusunu yüzünü merak bir yandan
irem0596 Feyzanurguc evet gözlerimi kapatıyorum sürekli nasıl olcağını düşünüyorum kafamda sonra uyuyamıyorum 😅
Feyzanurguc irem0596 benim 2. Olmasına rağmen içim içime sığmıyor son 7 gün kaldı ve nasıl geçecek onu düşünüyorum arada çok hareketli sürekli hıçkırıyor falan diye dert yanıyorum ama aynı bedende son haftamız
dilaaann irem0596 benim de 7 gün kaldı aynı şeyi sürekli yapıyorum heyecandan için içime sığmıyor 🥰🙏😀
Feyzanurguc prens_prenses_annesi normal doğum çok güzel aslında bu da öyle olsjn isterdim ama herşey nasip tabiki zamanını bilememk de ayrı heyecan katıyor kızımda hep şey diyordum ya suyum gelirde ben uyurken anlamazsam falan diye ama anladım 😂
prens_prenses_annesi Feyzanurguc su nisan olayini oglumda hic yasamadim aslinda sancida yasamadim direk suni vermislerdi bana
Feyzanurguc prens_prenses_annesi su gelişiyle gitmiştim ben sancım açılmam yoktu suni vermişlerdi damardan