ayseamineinci ilk doğumum normal oldu pozitif bi hikayem var sabaha karşı 5 gibi adet sancısı gibi başladı duş aldım hazırlandım ⅔ saat sesiz sesiz çektim herkes uyuyordu dayanamadığım noktada uyandırdım ailemi eşimi bulunduğum şehirde özel hastaneye gittim bebek 34 haftalık görünüyor yoğun bakım ünitesi yok dediler bir saat uzaklıkta Kırıkkale’den Ankara’ya geldim doğum sancısı ile eşim askerdi GATA’ya girdik nts ulturason 36 hafta denildi doğum haneye aldılar lavman yapıldı Dr alttan muayene etti 9 cm açılma dedi hemen doğum masasına yattım ⅔ dakika sürmedi oğlum geldi son bir saat sancı zordu ama en çok zorlayan 15 dk galiba o an 9 cm ile sezeryan istedim 😂😂 yapmadılar tabi nefesimi tutarım bak diye tehdit ettim camdan atlarım falan yok 😂😂😂