ayseamineinci yapmış olarak yazmak istedim bu yazdıklarım sizi ne kadar motive eder bilmiyorum
Gündüz öğleden önce karnıma ağrılar girmeye başladı doğum sancısı olacağını düşünmedim ve geçmesini bekledim geçmedi eşime soyledim hastaneye gittik nst sancı çıkmadı eve geldik öğleden sonra sancılar sıklığını göstermeye başladı nst sancı çıkmayınca ben sanırım bu gaz sancısı dedim ve evde bunu halletmeye çalıştım ama bir türlü geçmiyordu gece 10 a doğru sancılarım daha çok şiddetlendi ve tekrar hastaneye gittik sancimin olduğunu ve yatisim verilmesi gerektiğini söylediler ve 23:50 de yatisim oldu sancılar her 10/8 dakikada bir geliyordu ve çekilmeyecek kadar kötü değildi ne acikligim vardı nede suyum gelmişti ara ara sancı yokluyordu sadece sabah 7de sancılarım siddetlenmeye başladı evet gerçeği söylemek gerekirse bir an ölmek istedim o sancıdan çok kötü olmuştum daha sonra suyum patladı ebe baktığında 4cm açıklığım olmuştu derin nefes alıp bı iki saniye tutup bırakıyordum daha sonra büyük tuvaletimi yapmak istiyorum dediğimde ebem kontrol ederek doğumun başladığını söyledi ve bana sancı gelmeden sakın ıkınma bebeğin başı mantar gibi oluyor ben seni yonlendirecegim lütfen kulağın bende olsun biliyorum şuan çok acı çekiyorsun ama yardımcı olacağım sana dedi ver minik oğlum kucagimdaydi başı çıkarken ki o rahatlık inanın bu dünyada başka şeyde yoktur o ağrı sancı hiç birşey kalmadı bir anda bitti altıma kesi attılar 6 tane dikişim var ve bunu asla uyusturmadan yapmıyorlar dikreken sadece iğnenin girdiğini hissediyorsun o kadar dikislerine iyi bakarsan hiçbir problem yaşayacağınızı sanmıyorum
tutmanız gerekiyor taburcu olup duş alana kadar kendinızı çok hantal hissediyorsunuz ben eve gelir gelmez yemek yapmıştım ama bebeğim 1 hafta yoğun bakımda kalmak zorunda kaldı doğum acısı dikiş acısı canımı o kadar acitmadi ama bebeğimden ayrı kalmak beni paramparça etmişti 39+5 de doğumum oldu ilk dogumimdu bence doğum yapmak her kadının tecrübe etmesi gereken bir duygu sizde sağ salim kucağınıza alın inşallah şuaan bebeğim 6 aylık bir tane disimiz bile çıktı 🥰🥰🥰😅