akkaya_1234 Emel_11 ya bir şey soracağım bu tulumlar giydirmek zor olmuyor mu özellikle tek bacağı çıt çıt olanlar bana giydirmesi zor olacak gibi geliyor benim de ilk bebeğim tecrübe m yok tulum kullanışlı mı nasıl alayım yardımcı olursanız sevinirim
babyiscoming_ Nisbaral s-m-l vardı ben L bedeni tercih ettim çok kilo aldığım için sizde kilonuza göre karar verirsiniz
Gamzeacis akkaya_1234 ben şubatta doğum yaptım çıtçıtlılar ayaklarına kadar olunca çok rahat ama fermuarlılar da direk çek rahattı kış üşümesin diye
ayseamineinci akkaya_1234 akkaya_1234 daha erken dur gelir belki bi yakınınız arkadaşınız bebeği olan birisi size zıbın pijama vs verirse kesin alın yeni alcam diye uğraşmayın çünkü çok çabuk büyüyolarmış öyle diyolar bende kabul ettim almamazlık etmedim eski diye. Bence ana şeyleri alın siz zıbın kıyafet vs bunları son ay bile alırsınız hazır edersiniz
Luna93 ayseamineinci kesinlikle, kaç tane yenidoğan hediye koymuşlar… bunların hepside anne…. Keşke büyük alsalardı, bazıları o kadar küçük ki, eminim ilk doğduğunda bile giyemez, zaten sıkar, bol olması, rahat olması lazım biraz
miamom tsmutter prego mios aldım, sonsuz öneririm, hafif, katlaninca küçük ve çift yön özelliği çok çok pratik
esmanurbaz_ Newwmomyy yenidoğan çok almayın diyorlar ya eğer bebeğiniz kış ayında doğacaksa fazladan almanızı tavsıye ederım çünkü tuvaletı dışarı çıkıyor kusuyor ve kıyafetlerı küçük bırakıp atıyorsunuz kıs olduğu için de kolay kuruluyor eğer evde kurutma makınenız varsa ona bir şey diyemem yine de kışın doğacak bebeklerini için çokça alınmalı yetişmiyor sürekli tuvalatı çıkıyor kusuyor felan bence çok almayın diyenlere takılmayın alın zaten tek çocukla kalınmıyor o kıyafetler çöpe de atılmıyor kardeşi oluyor o da giyiyor
Ftmnnr Minikfasulyem_1 ben travel sistem tercih ettim çünkü eşim akrabalarına çok şey bir insan bağlı bir insan kuzenleriyle arası çok iyi olduğu için sürekli kuzenleriyle bir yerde gezmeye gidiyoruz o yüzden travel sistem bize çok mantıklı geldi pusetten çıkarıyorsun arabaya takıyorsun arabada oturuyor onunla zaten arabada pusette 3 yaşına kadar falan da oto koltuğu olarak kullanılıyor hani çok sık araba seyahati yapacaksanız bence travel sistem daha mantıkli çünkü travel sistemde de bu sefer puseti çok kullanmıyoruz zaten vakit olmuyor 2,5 aydan sonra pusetlerin içine sığmıyorlar normal bir pusetsiz tercih edebilirsiniz bu seti ayrı alabilirsiniz
Sevval44_ Newwmomyy Yazan oldu mu bilmiyorum ama göğüs ucu kremi al kendin için ben hamileliğimin son zamanlarında kullanmaya başlamıştım gerçekten çok faydası oluyor Ben lansinoh kullanmıştım
Ftmnnr ayseamineinci bu düşünceyle ilerleyemem etrafını bu kadar insan yok 😂😂 bu düşünerek hiçbir şey almadım başka bir konuda çocuk için değildi almadığımla kaldım gelmedi hediye de 😂
Ftmnnr Gokturkmom_ Ben şu mantıkla ilerledim mesela 6 tane hastane çıkışı aldım ama hani her şey dahil olduğu için içinde bir de 0-3 ay aldım hastane çıkışı yazıyor ama 0 3 ay yazıyor ayrıca tulumlu takım aldım mesela o da içini zıbını var zaten Mart çocuğu olacağı için zaten getiren de olur diye düşünüyorum erkek bebekler daha hızlı büyüyor diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum o yüzden az aldım şu anlık bir de zıbın takımları aldım işte beşli uzun zıbın beşli kısa zıbın beşli sıfır kol zıbın dedim şu an bunlar yeterli hastane çıkışlarında zıbınlarını kullanırız zaten Mart ayında o da olacağı için ilkbahar çocuğu sadece uzun kollu zıbın ve patikli alt giydiririm diye düşünüyorum kırkı çıktığında Nisan geliyor zaten 😂 evde sıcak battaniye atarız üstüne yeterli benim fikrim bu yani
Gokturkmom_ Ftmnnr Benim aralık bebişi olucağı için mecbur giydireceğim 🥲Yazlık tarz almadım zaten sıcak bi şehirde yaşıyoruz yazı zıbınlarla geçirecek yüksek ihtimalle
Ftmnnr Gokturkmom_ kış bebesi olmadığı için ztn direk yaza denk geldiği için buranın da sıcakları yüksek geçer o yüzden sadece zıbınla durur diye almadım zamanı gelince alırım diye
yalandunyaa Newwmomyy hiç birsey alma diyen tayfalari asla dinleme Bana bir Boh gelmedi 😂😂😂 yeni doğan az al gerisi 3.6. 6.9 yoğunluk olsun