Eboz
@Newwmomyy
Aslında deneyimlerinizi çok harika aktarmissiniz ama her bebek nasıl da değişken bunu görmüş oldum sayenizde. Amacım muhalefet etmek sizi eleştirmek değil. Sizin deneyiminiz üzerinden kendi deneyimimi paylaşacağım. Travel sistem bebek arabası kullanıyoruz, özellikle katlaninca minicik kalan hafif bir araba tercih ettik. Çift yönlü olması, pusetin oto koltuk olarak da kullanılabilmesi aşırı işimize yaradı. Hala pusetli haliyle kullanıyoruz.
Bebeğimize aldığımız yenidogan tulumlari (üstelik patikli olanlar) 2. Ayın sonuna kadar çok rahat kullandı, 2 buçuk aylıkken artık olmaz duruma gelmişti, kuculenlere bu zamandan sonra ayırdık ( chakra 0-1 ay yani newborn kalıbı baz alınabilir, bu tulumlar üzerinden deneyim aktardım) şu an 3 ayı doldurduk, hello baby 0-3 ay ürünlerini ürünlerini 1 ay daha giyeriz gibi görünüyor (patikli tulumlardan bahsediyorum) 4. Ayimizda 3-6 ay ürünlerine geçiş yaparız sanıyorum.
İnanılmaz kıyafet aldım çeşit çeşit. İlk 3 ayı için takımlar ve tulumlar, zibinlar dahil 100 ü geçik parçası vardı bebeğimin her birini tepe tepe kullandık, iyi ki de çok almışım kıyafet stresine girmedim hiç. ( bebeğim 2750 gr 49 cm doğdu, gelişimi de çok iyi gidiyor bu arada) Ek olarak zibin uzatma aparatlarindan alınmasını öneririm. Tulum alacaksanız da fermuarlilar en rahat olanlar oluyor
Agiz mendili öyle aşırı kullanmadım, ki çok almıştım, 3. Aya girdiğimizde çok fazla tükürük salya olmaya başladı. Önlük taktım hep, bu zamandan itibaren agiz mendili de çok kullanmadık.
Bolca tayt ve sweatshirt alın derim, beden olarak büyük alsanız bile böyle ayrı parçalar aşırı uzun süre kullanılıyor.
Onerim; her iki yorumu da dikkate alıp, bebegin doğum kilosu ve boyu hakkında bir tahmin yürütülebilecek zamana gelince kıyafet alışverişi yapmanız yönündedir.
Nebulizator, mutlaka anakucagi öneririm. Reflü yatağı olarak hafif eğimli olanlardan almanız yeterli, arkadaşlarımla aynı dönem hamile kaldık ve şans eseri mi bilmiyorum hiçbirimizin bebeği juno’lari kabul etmedi. Yatamadilar
Emzik çok almayın, deneme için bir veya 2 adet alın eğer tutarsa devamını alırsınız. Genelde aventi çok kolay tutuyorlar ama hiç tutmayan da var tabi ki
Mutlaka süt kaşığı öneririm ilk dönemde sagdiginiz sutu veya gerekli olursa mamayi icirebilmek için biberon kullanmamaniz daha iyi oluyor.
Bir tane süt pompası almanızı öneririm. Ben e bebekin kendi markasi olan baby mom hands free pompayi (bu pompa bazen bedava parasina dusuyor mutlaka takip edin) ve lansinoh elektrikli pompayi kullanıyorum. Çok memnunum. Süt stoklamak için de, süt arttırmak için de veya göğüslerinizi rahatlatmak için de kullanılabiliyor.
Silikon uç almanızı öneririm, benim uçta sorun yoktu ama bebeğim 36 haftaya uyumlu doğunca tutamadı, 15 gün kadar uçtan destek aldık
Stoklamak için ise; pamuk öneririm. Biz 3. Ayimizi doldurduk, 4 e doğru ilerliyoruz ve hala pamuk kullanıyoruz altını almak için
Bez stoklamistik ve çok kar ettik böylece ama bu riske girmeyi istemeyebilirsiniz çünkü bazen bezler alerji yapabiliyor
Şu an için aklıma gelenler bunlar
Umarım yardımı olur