Nazz7 istedigin kisiler seni ziyaret edebilir sadece şöyle bir ziyaretçi kartı var tek tek cikabiliyorlar biri gelecek digeri inecek, eşin de gun icerisinde ara ara çıkabiliyor yanina,bir de benim icin şöyle bir arti vardı gercekten sağlık durumunuz tamamen duzelmeden taburcu dahi etmiyorlar.
Benim kan değerlerim düştü iki unite kan verdiler onun için çıkış yapilamadi üstüne birde kizimin idrar tahlili vermesi gerekti birseyden şüphelendikleri için onu tam iki gün almaya calistilar temizi gormeden asla eve yollamadilar çoğu hastane çıkio eve gidin tahlili getirirsiniz diyor