Nazz7 ben çam sakura da sezaryen oldum haziran ayında,hep söylüyorum çok da memnun kaldim hastaneden ilk kizimi ozelde dunyaya getirmistim ama çok da luks bi hastane değildi ne hemşire destegi ne baska bisey 0 memnuniyet ayrılmıştım ama çam sakurada oyle değildibher gun sabah erkenden bebegi alip boyuna kilosuna bakıyorlar, gün içerisinde emzirme hemsireleri gelip sütüne bakıyor,hemsirelerde bence gayet iyiydi illaki ufak tefek memnuniyetsizlikler olabilir ben bunun her hastanede olabileceğini düşünüyorum