Z-M02 Lolli 7 gün var bat 17 Yaaa evet bende görünce çok şaşırdım çok mutlu oldum 🥰,ama bir kaç gün sonra tekrar yapayım dedim sizce ?.İyice emin olmak istiyorum
Z-M02 acelyaprak Yaaa teşekkür ederim .Darısı size inşallah gördüğümde inanamadım bende bayadır bekliyorum ☺️ Rabbim isteyen herkese hayırlı zamanda hayırlı evlat nasip eylesin inşallah 🤲🏻
acelyaprak Z-M02 çok sevindim aramızdan böyle pozitifi görenler olunca Sağlıcakla vaktinde kucağına al inşallah 💕😍
Z-M02 acelyaprak çok teşekkür ederim Rabbim bu duyguları isteyen herkese nasip etsin inşallah Aminn İnşaAllahh Allah razı olsun ❤️🥰🤲🏻
handee3535 Benim Bat 15. Kasıklarımda hassasiyet var. Değince acıyor. İğne gibi batıyor. İdrar verdim enfeksiyon yok. Dün erken test yaptım negatif. Sonradan mı yükselir bilmiyorum. Bu ağrılar neden var onu da bilemiyorum.
Ayseee34 Ben elendim kızlar tuhaf bir şekilde adetime 5-6 gün varken kanamam oldu 2 gün sürdü şimdi durdu dün kan verdim negatif çıktı regl oldum desem değil leke dedem oda değil 2 gün gayet kanama oldu çünkü anlamadım birşey adet tarihime 3 gün var hala
_34Merve Ayseee34 Allah’tan umut kesilmez ya adet olsa sürekli gelir diye düşünüyorum kist mi var ki acaba
Ayseee34 _34Merve geçen ay gitmiştim yok demişti doktor ama bilemedim ki streste yaptım çok belki de ondan oldu
Maviyesil16 Dkyckbraaa-1 kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti de oldu mu acaba benimde bat 17 şuan var ama adet belirtisi ile çok benzediği için bilemiyorum bir oğlum var iki buçuk yaşında 🤲🙂