Elif-ada- Lolli Cnm Ekim ayında kimyasal geçirdim onda mesela göğüs ucu ağrısı yoktu yani gebelik belirtisi her hamilelikte bile aynı olmuyor belkide sende hiç belirti olmadan hamilesin bilemiyoruz malesef
Lolli Z-M02 uygulamada resim yükle yazıyor sol üstte ordan fotoğrafı yükle sonra kopyala. Buraya yapıştır canım
Z-M02 Lolli 7 gün var bat 17 Yaaa evet bende görünce çok şaşırdım çok mutlu oldum 🥰,ama bir kaç gün sonra tekrar yapayım dedim sizce ?.İyice emin olmak istiyorum
Dkyckbraaa-1 Dkyckbraaa-1 ve ayrıca 5 gündür sürekli kahverengi lekelenme yaşıyorum kasık ağrısı ve bel ağrısı da yanısıra 🥹
Maviyesil16 Dkyckbraaa-1 kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti de oldu mu acaba benimde bat 17 şuan var ama adet belirtisi ile çok benzediği için bilemiyorum bir oğlum var iki buçuk yaşında 🤲🙂
Z-M02 acelyaprak Yaaa teşekkür ederim .Darısı size inşallah gördüğümde inanamadım bende bayadır bekliyorum ☺️ Rabbim isteyen herkese hayırlı zamanda hayırlı evlat nasip eylesin inşallah 🤲🏻