Mrsacar ben de şu an 18., haftadayım henüz doğum yapmadım . Fetal DNA evet biraz pahalı biz 11 bine yaptırdık. Ama o sonuçtan sonra rahata erdik açıkçası . Kurt dusuyor çünkü insanın içine her ne kadar ultrason bulguları sağlıklı gelse de .sizi çok iyi anlıyorum o yüzden 🙏