Kendi doktorum yoktu başka doktora muayene oldum o yüzden oda bana sonuçlarımın biraz riskli olduğunu 3′lü tarama testi yaptırmam gerektiğini söyledi. Ultrasonda herşey normal ense kalınlığı ve burun kemiği vs. Ama sonuçlar biraz sınırda çıkmış gibi özel hastane takipliyim normalde kendi doktoruma fotoğraf attım oda bana 2′li tarama testi daha güvenilir 3′lü tarama testine gerek yok değerleriniz kötü değil 20. Haftada detaylı ultrason ile bakarız dedi. Çok gerildim ikinci hamileliğim bu benim ilk kızımda böyle bir sorun yaşamamıştım. Ekleyebilirsem fotoğraf eklicem birazdan sonuçları. Başına gelen var mı tarama testi böyle çıkıp bebeğini sağlıcakla kucağına alanlar var mı çok kötü hissediyorum kendimi 😓