Tastan valla bende 1 aydir başladim hic bu konulara vakif degilim ama zannimca olmaz zaten ilac degilse hormon eksikligi düşün dedi doktor benim 3.76 degerim t4 um düşük biraz 25 lik başlatti perinataloji sonra dahiliyeye gittim oda ilaci kir iceceksin dedi hatta bende yarim kirip iciyorum yarin acilden test verecem bakalim ne çıkmış. Ona gore doz arttirirli belki.