Kezbankafa iremmgk555 yok ikinci doğumum ilki normaldi. Bir saat içinde doğuma alındım hemen. Bu sezeryan oldu
iremmgk555 Tuyu1 bu arada benim bugün ağrılarım artınca gittim kontrole, doktor bebeğin kanala girmeye çalıştığını söyledi o yüzden bu sancılar artarak devam edebilirmiş sizin de belki öyledir
Tuyu1 iremmgk555 Bende dün gitmiştim öyle dedi kanala girmiş artık ağrılar ondan dedi cuma tekrar kontrolüm var