Ben şuan 34 haftaligim kendi doktorum dedi ki 37. Haftadan sonra bebek gelişimi tamamlar 41. Haftaya kadr bekleriz doğmasını bu haftalarda kanama sancı karın da sertleşme veya suyun gelirse acile geliyorsun hemen dedi yatişını yapar takip ederiz duruma göre demişti kasik ağrısı da regl ağrısı gibi sancı oluyor ve doğuma hazırlık yaparmış rahim