QueenMommy Merhaba ben dün 6+4 te gittim sadece keseyi gördü doktor kese 6+1 uyumlu çıktı bebek göremedi çok minik bişey vardı ama anlayamadı nolduğunu emin olmak için haftaya tekrar çağırdı, ama benim aktif kahverengi akıntım ve kanamam var çok stresyliyim bu yüzden sizde de oluyor muydu akıntı kanama vs