Herkese merhaba arkadaşlar daha önce 2 bebeğimi kaybettim bu sefer de mi öyle olucak çok korkuyorum 4+6 da gittim dr gebelik kesesi var çok güzel dedi ama aynı zamanda kistin oluşmuş 2 hafta sonra gel bebeği görelim dedi özel klinikti bugün Gaziantep şehir hastanesine gittim gebe kalmadan önce aldığım bi randevuydu neyse 6+4 üz kese boş dedi bebeği göremedim alttan muayene yapayım dedi izin vermedim haftaya tekrar gel dedi ama umursamadı daha önce gittiğim takipli dr du çok korkuyorum boş gebelik olabilir dedi 2. Gebeliğimde 5+6 da bebeği görmüştüm 2 gün sonra kendi dr uma randevum vardı ya bebeği göremezsem daha önce başınıza böyle bi şey geldi mi nette ve burada baktım boş gebelik belirtileri var bende de…