Nisbaral ben ilk doğumumda lansinoh krem ve göğüs pedi kullanmıştım ama felaket bir şekilde yara oldu kanama ve iltihap olmuştu.2 buçuk sene tek göğüs emzirmek zorunda kaldım.ne yaptıysam geçmemişti..acı içinde ağzıma yastık alıp ısırarak ağlıyordum emzirirken.o kadar gözüm korktuki ilkinden şimdi ikinci doğumum için göğüs kalkanı, lansinoh krem ,gümüş kapak,göğüs pedi,ayva çekirdeği jeli hepsini aldım ve hazırladım.şuan kızım 21 günlük ve sadece ama sadece gümüş kapak kullanıyorum.Allah bulandan çıkarandan razı olsun.gerçekten eğer bu olmasaydı ben perişan olmuştum.çünkü kızım doğduğunda yoğun bakımda kaldı taburcu olacağımız gün alındı yoğun bakıma.ben eve geldim sabahlara kadar sürekli sağım yaptım.bu kadar sağıma kesinlikle yara olurdu ama şükürler olsun olmadı.bu yüzden herkese gümüş kapağı şiddetle tavsiye ederim 🌸🌸