Meltemzel Dilncan var sanırım cuma günü anlayacağım bida aka hugün trst yaptım biraz daha koyu çıktı canım😘
MNesemm Meltemzel hm analdim cnm bende adet sökücü içtim ama halen olmadım 5 gün oluyoo baklm yarın Dr gidersem nederse artik
Meltemzel Esayyy977 yaa bende 14.2 ye düşük diyorum ama yumurtlamadan sonra 12. Gün daha yeni oluşuyor olanilir gidişata bakıcaz inşallah seninkide büyür sende erken yakalamış olabilirsin
Mom6535 Dilncan bunu iki günde bir kan vererek anlarsınız düşük demeyin besle öğrenen mi dersiniz 2.50 ile öğrenen mi dersiniz artısı takip etmek lazım canım
Bseldatgain Meltemzel benimde 31 Ekim’de kan verdim 25 ile öğrendim 1 Kasım 60 Kasım 6- 514 Kasım 12 de de 4338 di 🥰 şuan 9 haftaya gireceğiz çok şükür