Dilncan Benimde erken gebelik testlerim silik ama kaset testim negatif çıktı kafam karıştı yarın kan vericem bakalım awox güvenilir mi
Meltemzel Dilncan ben iki gün üst üste yaptım ilkinde çok çok ailikti görülcek gibi bile değildii ertesi gün bi tık belirgin olduu 14 ü algılamışş🥹
Cettochahubas Meltemzel allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin reglinize kaç gün vardı testi yaptığınızda
Bseldatgain Meltemzel benimde 31 Ekim’de kan verdim 25 ile öğrendim 1 Kasım 60 Kasım 6- 514 Kasım 12 de de 4338 di 🥰 şuan 9 haftaya gireceğiz çok şükür
Denizlina09 Meltemzel benimde silik çıkmıştı beta 12,7 çıktı bazen şaşıyorum herkes yalancı pozitifler görüyor benim test 12 yi nasıl gösterdi diye :D
Denizlina09 Meltemzel daha çok yeni benimde 27 kasımda 12,7 çıktı dün 2 aralıkta 296 çıktı kese görünmedi bende 12 aralığa randevu aldım bakalım tekrar o zaman gideceğim.
Denizlina09 EsoMom_ 2 sinde 296 çıktığını varsayıp hesaplayınca 12 sinde 9000 lere ulaşması lazım o yüzden sağlıklı ilerlerse her türlü görürüm keseyi daha 8 gün var randevuma kan vermek sürekli bana daha çok stres yaptırıyor
EsoMom_ Denizlina09 sen pazartesi yine de kan tahlili ver ne olur ne olmaz İster istemez strese giriyor insan ama o şekilde daha sağlıklı olur senin için
Meltemzel Dilncan var sanırım cuma günü anlayacağım bida aka hugün trst yaptım biraz daha koyu çıktı canım😘