ezel90 canım benim çok geçmiş olsun çok üzüldüm 😔 bende tüp bebek yaptırdım iki tane koydurdum ikiside tuttu ama bitanesinin kalbi hiç çalışmadı gelişimi durdurmuş 5. Haftada, ama şuan kızım çok iyi 19. Hafta oldu ama insan hep tedirgin oluyor seni çok iyi anlayabiliyorum inşallah bu sefer ken diliğinden olur yiyecek nasibi yokmuş öle düşün unutma Rabbimin bir bildiği vardır dua et sabret Rabbim seni sevindirsin inşallah