LemanAlik DeryaSalih hayırlı olsun inşaAllah♥Rahme düşmüş mü?bende de 5haftalık amma hala boruda.sizce ne zamana kadar düşer?
LemanAlik Siyahincim merhaba canım.hayırlı olsun gebeliğiniz🙏🏼♥Bebeyiniz rahme düşmüş mü?bende de 5haftalık hala düşmemiş çok korkuyorum 😣Ne zamana kadar düşe bilir?
DeryaSalih Siyahincim sağol canım seninki de hayırlı olsun inşaAllah sağlıkla kucağımıza alabiliriz. 😊
DeryaSalih LemanAlik bana onunla alakalı hiçbir şey demedi sadece 16 mm olduğunu ve 5 hafta 4 günlük olduğunu söyledi 2 hafta sonra da gel kalp atışını dinleyelim dedi
SelinTrkan LemanAlik canım hayırlısı olsun sağlıkla al kucağına inşşlah bende paZartesi gittim bana da öyle dedi doktor daha yolda dedi bende tereddütlüyüm kötü bişeu gatirmicez aklımıza beklicez hiç bişeu olmicak Allah’ın izniyle🙂
ZeynepetinGecekuu EbruErtrkBaki bende çok korkmuştumn 10gün sonra tekrar gel dedi o zamn görünür demişti ama tedirgin oldumm
EbruErtrkBaki ZeynepetinGecekuu banada doktor 2 hafta sonra dedi işte bebiş ve kalp atısını duymak için endıselenme canım 😍
EbruErtrkBaki ZeynepetinGecekuu olmaz mıı sabah bulantıyla uyandım hıcbısey yemek ıstemıorum bulantım oluyor
ZeynepetinGecekuu EbruErtrkBaki benimde mide yanmalarım var işe gittiğim için araba tutuyoo midem o zamn bulanıyo çok sukurr iyiyim Ama aşırı halsızlık uyku halı var 🤢
EbruErtrkBaki ZeynepetinGecekuu amin sağ salim kucağımıza alalım ınsallah cok güzel bi duygu 🙏🏻❤Evet bendede öyle oluyor ılk 3 ay yasanırmıs böyle durumlar 🙄
Siyahincim DeryaSalih bu arada sanırım aynı gün hamile kalmışız sizinle 😂😂 Tahmini doğumumuz 19 Eylül 😄