Baby_B 24+3 ten selamlarr Bebis tekmelerinin oldugu bir aksam oluyor😀109 gün kalmiş doguma,zaman cok hizli geciyoor.Cuma gunu kontrolum var bakalim bebis ne durumda🥰🥰Siz ne zaman goruceksiniz bebislerii
Senanur07 Baby_B ben 18 haftalık oldum hala hiç bebek hareketi hissetmedim. 21 aralıkta detaylı usg var o zaman göreceğim
Elif5361 Baby_B Baby_B 23+6 olduk bugün sadece sabah hissettim onun dışında kıpırdama oldu 🥹normalde hareketliydi baya dört gözle bekliyorum bende 🫣
Kuumsaal77 Baby_B bende 20+3 tekmeleri çok hissediyorum baya hareketli ☺️ detaylıya 10 güne gideceğim sanırım 😊
Baby_B Senanur07 bende ilk 16.haftada ve 19.haftada hissetmistim kayma seklinde olmustu 1 ay icinde hissedersiniz🥰Detayli ultrasonunuz guzel ciksin insallah🥰
Baby_B Elif5361 bazen hareket etmiyorlar😀Bazen cok ediyorlar yani benim minik öyle..Bir ortasi yok kizcemin🩷Saglikla gelsinlerr
Baby_B Liddle_mom o haftalarda tekme hissediyor musunuz😀Benim 21den sonra siddetlendi tekmeler Öncesinde kayma gibj hareket vardi sadece🩷
Busrakb Kuumsaal77 bende 20+2 ☺️ Hareketleri çok aşağıda hissediyorum bazen yukarı çıkıyor ama genelde kasıkta. Sizde de öyle mi
Baby_B Kuumsaal77 bende 16 ve 19 da hissetmistim ama hareketti tekme degildi Suan baya pat pat vuruyor😀
Kuumsaal77 Baby_B bende hareket kıpırdama kayma gibi şeyleri baya erken hissettim ikinci gebeliğim olduğu için sanırım ☺️
Edamy Ben de 16. Haftalarda hissettim şimdi 23+5 olduk ve nerdeyse 3 haftadır gece çok yoğun hareketler oluyor bazen 1 saat uyuyamıyorum hem hareketlerinden hem de hareket etsin de hissedeyim diye heyecandan ☺️ tabi şimdilerde çok daha kuvvetli kızım🥰
ayseheyecanli Baby_B ben 32+5 teyim artık ayakları elleri baya belirginözellikle bu saatleri mi seçiyor bilmiyorum küçük haftalarda böyle değildi son 5 gündür 11-1 arası uyutmuyor beni o derece teklimelemeler aman allahım canım acıyor da uykum da var ama uyumak ne mümkün resmen uyumasını bekliyoruz sıpanın🌝
Cheryy1 ayseheyecanli ya benimde göbek deliğime vuruyor ama oyle acitiyor kii sizinde boyle oluyormu ? 27+2 haftaligim
Liddle_mom ayseheyecanli ben ilkini 15 te hissettim kuduruk simdilerde hic durmuyo bide gece kusu oldu kizcem🥰😅
Ecemom_ Baby_B 21+1 den selamlar. Normalde çok hareketli benim bebişim an bugün çok hareket etmedi hafif de ağrım vardı. Ama geceyi bekliyormuş heralde şuan kıpır kıpır oynuyor maşallah. Strese soktu beni tüm gün😂
Baby_B Ecemom_ oluyor öyle evet bende cumartesi cok yurudum hareket etmesi baya azdi.Ya da ben hissedemedim😀korkmustum biraz..