Meryeli kızım hiç zorluk çıkarmadı bana uyku olsun gaz olsun ağlama olsunhiç üzmedi bizi mamasını içer uyurdu kalkardı oyun oynar uyurdu 🥰 o sebepten midir bilmiyorum ama tabi bide şey var eşiminde benimde bebekliğim öyleymişti zorluk çıkarmamışız bize çekmiş dedik bizde 😃 bende yeni doğan kitapları almıştım bi kaç tane ama okuyup bitirmedim yaşayıp görmek daha iyi kitapta yazanla bir olmuyor hayat. Ama bebeklerle ilgili bilgim çok bebekleri çok sevdiğim için bekarken bile okurdum onlarla ilgili şeyleri 2 yeğenim var çok bakmışlığım vardı onlarada sıfır bilgiyle kalmadım yani 😊