Adetim 6 gün gecikince kan verdim 638 çıktı 4 / 5 gün sonra Dr gittim keseyi gördüm 1 hafta sonra da kalp atışını duydum .yani adetinizin gecikmesini bekleyin en sağlıklısı o bence daha adet olmadan test yapmak sadece size zarar veriyor sabırlı olup beklemek her zaman daha avantajlı