Selmagkk Kızlar adetim 1 gün gecikti test yaptım pozitif yarın kan vericem kaç ile öğrendiniz beta değerlerinizi birde kaç günde bir kontrol ettiniz değerinizi
_biranneadayi Selmagkk Adetime 3 gün kala 40 ile öğrendim canım. 5 ve üzeriyse pozitif oluyor. 2 günde bir kan veriyosun en az yaklaşık iki katısa sağlıklı oluyor. Kimyasal olup olmadığını öyle anlıyorsun.
Sevila59 Selmagkk en son 282 oldu canım 1 hafta sonra gittim keseye bthcg istenmedi 5 haftalıktı keseyi gördüğümde
Hulo2105 Selmagkk 30 du ilki sonra 4 gün sonra falan vermiştim 260 çıkmıştı bir daha da vermedim zatem doktora gittim
Selmagkk _biranneadayi anladım canım inşallah benimde yüksek çıkar sağlıklı ilerler sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰
Kismail1 Selmagkk doktor konturoli ile hamile kaldım zaten ben ayın başında adet olmazsan bi test yap demişti iki çızgı çıkınca kan verdım
Gokturkmom_ Selmagkk 94 ile öğrendim ben beta takibi yapıp stres yapmak istemedim bir hafta sonra gittiğimizde keseyi gördüm5+2de
Denizlina09 Selmagkk ben de 27 kasım da beta 12.7 ile öğrendim bugün bidaha baktırdım 296 çıktı. Sanirim bi daha beta vermek yerine 10 gün sonra doktora gideceğim direk