ermelek1 Mgsh bende de akıntı vardı kaşık batması mide bulantısı fakat bu belirtiler aynı zamanda adet belirtisi bu sebeple göğüs ağrısını ve koyulaşmasini takip etmek en iyisini benimde ilk ayım
Mgsh ermelek1 regl olacağım zaman söylediğiniz belirtileri hiç yaşamadım ama akıntı olayına ilk defa şahit oluyorum. Enfeksiyonel bir durumum olmadığına eminim bakalım sonucu göreceğiz. Siz ne zaman test yapacaksınız?
Sarkac Dkdkfkvkmfmvv inşallah cnm idrar testi pozitif gördüğümde adet olmuştum. Bu seferde tam tersi oldu bakalm
Dkdkfkvkmfmvv Sarkac bende rüyamda pozitif görmüştüm ama ondan öncede adet olduğumu gördüm hatta demek kasık ağrım bundanmş adet olacakmışım diyordum:) hafi hayırlısı
Sarkac Dkdkfkvkmfmvv hamile misin cnm ne biliyom anlamadım birde sağ kasgma hafif ağrı giriyor o başkada yok belirtim kısmet🤭
Mucizeem__ Mgsh canım geçen ay o kadar belirti yaşadım ki dedjm tamam bu ay oldu bu baktım maalesef olmamış o yüzden bu ay pek bişey hissetmiyorum inşallah tutmuştur 🤓😂
Dkdkfkvkmfmvv Sarkac yok değilim bende 9 aralığı bekliyorum ama dayanabilirim inşallah aslında ben kızımda yaşadığım belirtileri yaşıyorum sanki ama bir yandan da acaba ben psikolojik olarak mı moda girdim diyorum bilmiyorum
Sarkac Dkdkfkvkmfmvv inan aradan 5 yıl geçti hiç hatrlamıyorm ya🤭🤣 çenemde büyük sivlce ckti internette kadin yazmış çenemde çıkmıştı sivilce bakalm ya🤣
Sarkac Dkdkfkvkmfmvv kız 5 yıl oldu dedim ya Allah seni🤣 senle günümüz aynı bakalm hangimiz erken ogrencez😀🤭
Dkdkfkvkmfmvv Sarkac hajdjfjdjjsakaj🤣of ya neden 9 diye okudum ya ahahaha aynen günümüz bir hayırlı olumlu haberler alalım inşallah