Mgsh ermelek1 Biraz fazla merak ediyorum ilk denememiz olduğu için sanırım çok belirti yaşıyorum gibi hissediyorum. Beyaz kremimsi akıntım çoğunlaştı son günlerde bat 10 ama sanki regl olacakmışım gibi hissediyorum karnımı Sizde son belirtiler nedir?
Sarkac ermelek1 belirtin var mı cnm benim belirtim arada sağ tarafa giren kasık dün tek oldu o başkada yok ama yüzüm sivilcelendi adet zmnida oluyr inşa hamileliktr
Dkdkfkvkmfmvv ermelek1 dur bakalım daha umudumuz var Allah hayırlı vakite hayırlı evlatlar nasip eylesin
ermelek1 Sarkac ay bende o kadar çok belirti var ki sanarsın ikizlere hamileyim ama sürekli adet olacağım zaman aynı belirtiler o yüzden kendimi hep heyecanlı hissediyorum neyse adet olayımda kendime bir doktor bulayım muayene olup folik asite başlayayım
Sarkac ermelek1 aynen sorma bende yaşıyorum hep ya kirpiklere kadar baktım ama yok adetim geçerse 3 gün anlarım hamileyim çünkü aksamaz beklicem geçmesini🤗 folik asite başlayıp hamile olanlarında çok duyduk inşallah hamileyizdir gerek kalmaz
ermelek1 Sarkac ya bende folik Asite baslamk istiyorum ama nereye göre aldınız tetik falan mı yapıyorlar nasıl oluyor sağlık ocağına gitsem gebelik planlıyorum desem testlerimi yapar mı
ermelek1 Sarkac tetik falan bir eşy yapıyorlar mı başta, ben sağlık ocağında yaptırıp götürsem ben daha önce hiç alttan muayene olmadım da epey korkuyorum o yüzden özele gideceğim bütçemi çok zorlar tetikler diye endişe de ediyorum
Sarkac Dkdkfkvkmfmvv inşallah cnm idrar testi pozitif gördüğümde adet olmuştum. Bu seferde tam tersi oldu bakalm
Mucizeem__ ermelek1 Geçen ay çok heyecanlıydim Ama bu ay heves etmicem bide bişey hissetmiyorum bakalım Bat 9 😂🤓
ermelek1 Mgsh bende de akıntı vardı kaşık batması mide bulantısı fakat bu belirtiler aynı zamanda adet belirtisi bu sebeple göğüs ağrısını ve koyulaşmasini takip etmek en iyisini benimde ilk ayım
Mgsh Mucizeem__ inşallah internette bunakıntı ilk hafta gebelik belirtilerinde olur yazıyor ama doğrumudur bilmem
Mucizeem__ Mgsh canım geçen ay o kadar belirti yaşadım ki dedjm tamam bu ay oldu bu baktım maalesef olmamış o yüzden bu ay pek bişey hissetmiyorum inşallah tutmuştur 🤓😂