Korkmayın benimde kanamam oldu iğne ve hap fitil olarak günde bir tane kullandım bir hafta kananm durmuştu kese fisinda idi şuan 35 haftalık olduk o süreçte ben yatıp dinlendim doktorumda bu şekilde yapmamı söylemişti bir ay kadar yatıp dinlendim hatta günlük iş vesayre yapmadım kendinizi yiparatmayin yatın dinlenin doktorunuzun verdiği ilaçlarla düzene girer