mom1012 korkmayın bende de oldu, işk haftalarda normal bir süre sonra geçiyor. Ama progestanı uzun bir süre kullanabilirsiniz, günde 2 kullanıyordum ben, daha yeni 1 e düştüm. 15. Haftadayım çok şükür bir sorun yok 🙏🏻
Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Doktorum şöyle demişti; “kanamanın bebeğe bir zararı yok ama bu sebeple strese girersen bebeğe zararı olur, kafana takma işine git, keyfine bak”