DENIZ_55 ay yanlış düzeltmiş cok şükür stresim yok yzdım değiştirmiş. Yok cok rahatım şuan bile kasılma sancı geldikce ıkınıyorum açılmaya destek olmak için cok rahatım yani stresim sıfır doktorlar hiç doğuracak gibi görünmüyosun diyorlar 😁😁 napıyım bağırıyımmı diyorum. Bende Allah’ın izniyle sağlıkl gelsin kuşum 🤲🤲 Allah bin kere yazı olsun kuzum. Her dileğin her isteğin kabul olsun inşallah tüm hamileler kolaylıkla atlatsın bu süreci tüm anne olmayı isteyen herkez rabbim kendi kapsından en sağlıklısı dan en hızlısından nasip etsin. Şifa bekleyenlere acil şifa versin yavrularımızın sağlıklı sıhatlı. Efendi saygılı sakin başarılar dolu. Hayatı olsun inşallah 🤲🤲