Kızlar dikişi aldırdık 37+2 de 2 hafta 2 cm acıklık ile devam ettik 39+2 olduk sancılar başladı yatışımız yapıldı 4 cm acıklık var sabaha kadar beklicekler gelmezse sabah duruma göre suni sancı verceklermiş 🥹 yer gök dua ile lütfen dualarınıza benide bulundurun rabbim herkeze kolay doğum nasip etisn incallah 🤲