Melike1234987 şöyle söylüm ben özel hastane takipliyim ve bulduğum şehirde perinatoloji bölümü sadece şehir hastanesinde var ordan da randevu almam için kadın doğuma ve ordan sevk ile perinatolojiye randevu almam gerekti ve bu süreç uzun süreceği işin sağlıkçı olduğumdan ötürü ben gitmeden tanıdığım vasıtasıyla aldım . İlk defa yarın perinatologa gidicem devlette 11+4 üm şuan Amniyosentezi beklemek istemiyorum açıkçası direk CVs istiyorum yarın inş hemen yaparsa sonucu bekliycem çevreden de çok saçma yorumlar geliyor takipli olduğum özel hastanedeki doktorum da şuan ikili tarama vs yaptırmadı direk perinatologtan gelicek sonucu bekliyor gerek duyarsa orda alırlar dedi bakalım yarın neler olcak 🫠 Sizin sağlıklı ve sağlıklı olmayan gebeliğinizde fark ettiğiniz birşey var mıydı? Kanamadır gelişim gerilidir vs .