Deniz147 merhaba bn ve eşimde sma taşıyıcısiyz ilk bebeğimiz de sma hastasıydi şuan hamileyim ve hiç istemedgimiz zamanda hamile kaldım korunuyordk ama rabbim verdi br sekilde çok korktuk bizde ne ypacagmizi şaşırdık doktor lrla görüştük ve amniyosntez yptrdik şehir hastanesi ve özel laboratuvar olmak üzere ikisinede test verdik Rabbime şükürler olsun ki temiz çıktı sadece bu bebekde bizim gibi taşıyıcı çıktı bizde adak adadik rabbim yüzümüze baktı ve temiz çıktı sonuclrmiz şimdi 33 haftalgim doğuma az kaldı rabbim inşallah size de temiz gzl sonuçları almayı nasip eder