Minik1tirtil Ben henüz 30 haftalık hamileyim, imkansız bir tüp bebek sürecinden geçtim, şimdiye kadar her şey hep çok zordu benim için. Önce hamile kalmak benim için bir hayaldi, nasip oldu, sonrasında 30.haftayı görmek benim için hayal olmuştu öyle söyleyeyim. Hep çok dua ettim, annelerin duası evlatlarını korur, buna çok inanıyorum. Siz de duayı dilinizden düşürmeyin, onlar minik savaşçılar, hepsi geçecek eminim. Evladıma dua ederken sizinkine de edeceğim, Allah yardımcınız olsun 🙏🏻❤️ ümidini sakın kaybetme