Kadın doğum zaten 12. haftada bana da başlattı fakat geçen hafta dahiliyeye gittiğimde bana direk söylediği şey d vitamini ve demiri mutlaka kullanmayı atlama Onlar en önemlisi diğer takviyeler de önemli dedi vücudunun gebelikte ekstra ihtiyacı oluyor ileryen haftayalar daha da olacak dedi. Ben bir de troit kullanıyorum bu üçüne dikkat et mutlaka diye üstüne basa basa uyardı