Hbsanneoluyo 3 aylık bebem var,7 tane de yiğen büyüttüm.Apartmanımda 45 günlük - 9 aylık arası değişen 6 tane daha bebek var. tercübeyle sabit söyleyeyim.
Hiç emzik tutmayan, “ille de anamın memesiyle oynucam” diyen bebe de var, “oyy emzik curk cork” yapan bebe de var.
Kollarımdan çok bebek geçince, belki benim bebeğim tutmazsa diyerek, wee baby nin 5 liralık emziğini almıştım e bebekten 😊 şuan aynı emzik 8 lira.
Baktım benimki tutuyor, ve 7/24 meme isteme halinde olunca (süt için emmek dışında) ve tuvalete bile gidemez altıma kaçırmayım hasta bezi koyduğum an dedim ki “ cansu çıkar emziği dolaptan zamanı geldi”
Biz emzik kullanmaya 20 günlükken filan başladık.Yalnızdım ve hala da öyle.
Öneren de önermeyen de doktorlar var.Şehrimde 20 den fazla çocuk doktoruyla görüştüm yani.
Yalnız wee yi atmaya başlayınca yaklaşık 30 günlük filandı, direkt gittim avent ultra soft aldım. Şimdi emzirmeden sonra gaz çıkartma vs rutinlerimizden sonra, emziği verdiğim oldu. Zaten istiyorsa ağzında tutuyor, istemiyorsa pıt çıkartıyor emziği.
Sürekli memede durmak istemesinden dolayı kendine bi bardak süt koyamamak, bi yumurta haşlayamamak (neticede emziriyorum beslenmem lazım düzenli ve sağlıklı) , yaşayan bilir.
Not: “ay ben emzik vermeeem,sallamadan büyütceeem,beşiğine alıştırcaaam” diyen gebelerdendim. Çok şükür aldım ağzımın payını 😂