IzguVeAnnesi Tabiki hemen ilk doğduğunda vermicem belkide hiç vermem ama her bebek aynı olmuyo sürekli emmek isteyen bebek oluyomuş mesela benimde yardım edecek kimsem olmadığı için emziği düşünüyorum
Ayrıca emziği tavsiye eden doktorlar var emziğin faydası da var ayrıca el becerisini geliştiriyomuş emzik emen bebekler nesneleri daha çabuk kavrıyomuş
Tavsiyen için teşekkür ederim ☺️