Bugün yine dünyam başıma yıkıldı. 8+4 te bebeğin kalbi durmuş ilk gebelğimdede 7. Haftada durmuştu artık ne düşünüceğimi ne yapacağımı şaşırdım kan sulandırıcı kullandığım halde yine durdu kalbi. Eşimle kromozom testide vermştik cocuk yapmadan önce temiz cıkmıştı. Neden olmuyor neden ilerlemiyor hamilelik eşimle alakalı olabilirmi benim gibi yaşayan varmı aynu şeyleri lütfen yazın ne yapmam lazım