31 haftalık olduk bizde 🥹Of of hakikaten çocuklarımızı napcaz kızım olmadan hiç rahat edemiyorum ki 🥹 ilk doğumum çok kötü geçmişti sancıdan hiç korkmuyorum ama alttan muayene dediklerinde saç diplerimin elektriklendiğini hissediyorum doktoruma çok ısrar ettim sezeryan konusunda kabul etti ama burda doğum hikayelerini okuyorum normal doğuma çok cesaret ediyorum yapabilirim diyorum sonra diyorum olmaz ee sezeryan derseniz doğum hikayelerinin çoğunda genelde ağrısından bahsediliyor valla çok stres oldum iyice inşallah hepimiz vakti zamanında kolaylıkla evlatlarımıza kavuşuruz 🙏