Ozlemdemir Merhaba Kızlar doğumu mayıs haziran temmuza denk gelenler bu süreci beraber ilerletelim gelin tanışalım 🤗 Biz 5hafta 4 günlük olduk henüz doktora gitmedik evde test yaparak öğrendik iki oğlum var 30 yaşındayım batmanda kalıyoruz. Hadi gelin kaynaşalım. 😊
Beyzanur3 Ozlemdemir biz 14 haftalığız mayısın sonu veya haziranın başına denk geliyo tahminen ben kendim konyalıyım ama kütahya da oturuyoruz benimde 2. Bebeğim 3 yaşında kızım var bende 26 yaşındayım😊
Psikoanne 14+6 yız , mayısın sonlarında sağlıkla kucağımıza alırız inşallahhh . Bende Maraş’tayım , ilk gebeliğim 26 yaşındayımmm
QueenMommy Ozlemdemir 8+5 ikinci gebeliğim 1 oğlum var 9 temmuz gibi gözüküyor doğumum ama sezeryan olucagı için 2 hafta önce olabilir Düzce Akçakocada yaşıyorum 27 yaşındayım
Serpilinumudu QueenMommy bende 8+5 benim de bı oğlum var bakalım bu ne olacak sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
Ozlemdemir AdaEcem benim de biri 5 biri 1 yaş 3 ay.. bu gebelik hiç beklenmedik bir şekilde oldu. İki çocuğumda da kilomun kullanıp gebe kalmıştım bu birden oldu
Ozlemdemir GmzHzn Ankaralı başka da var sizin de küçükmüş çocuğunuz. Emziriyor musunuz sizde benim gibi
Deleted33000 Ozlemdemir selam kizlar bı oğlum bı kızım var iki de düşüğüm var şimdi tekrar hamileyim 9+3 üz
kardelenimm Ozlemdemir merhaba 4+2 den selamlar 😁 benim 2. Gebeliğim bir kızım var 6 yaşında bende henüz doktora kontrolüne gitmedim 5-6 hafta olsun diye bekliyorum 🌸
Ozlemdemir kardelenimm ben bu hafta giderim öğreneli üç gün oldu cuma görünürüm kalp atışını duymak için cumaya kadar 6+2 oluyoruz
AdaEcem kardelenimm kaçıncı Gebelik 🤲 12 haftalık olsun sonra 20 sonra 35 haftalık 🤲 zaten 36 haftada sonra zman geçmiyor 😂
kardelenimm AdaEcem benim 2. Gebeliğim bi kızım var 6 yaşında baya ara verdim ben o yüzden aynı heyecanı ilk defa yaşıyormuş gibiyim valla 😁