Kubra001111 rabiayy sen Çarşamba bir daha kan ver canım ozaman artış belli olur inşallah sağlıklı gebeliğin olur miniğin seninle olur henüz çok yeni değerinden belli
rabiayy Kubra001111 evet. Erken öğrenmek istemiyordum ama böyle nasip oldu. Ama artış az gibi gözüküyor
Aslaninannesi_ rabiayy sen her gün vermişsin 2 günde bir vermen gerekiyor 2 günde bir vermiş olsaydın bu şekilde olacaktı her türlü yükselişin iyi yani demek istedim
Kubra001111 rabiayy kalbine birşey getirme canım Çarşamba nin sonucuna göre al kadın doğum Dr una git burda da paylaş mutlaka
Aslaninannesi_ rabiayy rica ederim buradaki yorumlara bakmayın lütfen tek tek hesapladım ben doktora gidebilirsin hayırlı olsun 🌺🌺
rabiayy Kızlar doktorum çok sağlıklı yükselmemiş dedi. 1 hafta içerisinde kanaman olmazsa gel tekrar bakalım dedi. Sanırım kimyasal gebelik
greenofbroccoli rabiayy sen istersen iki günde bir aynı saatte kan ver doktora gidene kadar, muayeneyi bekleyene kadar aklın kalmasın