rabiayy Beta sonuçlarım kızlar. Sizce nasıl yükseliş. 15 Kasım yumurtlama idi. Sanırım daha çok yeni dimi? 28 Kasım : 15,65 29 Kasım : 23,67 2 Aralık : 52,06
october rabiayy neden düzensiz verdiniz ki iki günde bir vermeniz gerekiyor net yorum yapabilmek için daha yeni ama
Basakcim rabiayy bu sonuçlara bi yorum yapmak yanlış olur hem çok erken vermişsiniz hem de çok düzensiz vermişsiniz
QueenMommy rabiayy 2 günde bir vericeksiniz değerde srtış var ama 2 aralıktaki değer biraz az gibi ama ne desek yanlıs olur şimdi 2 aralıkta verdiyseniz en son 4 aralıkta vericeksiniz aynı yer aynı saat olarak karmasık böyle
Aslaninannesi_ rabiayy 28 Kasım 15,65 30 Kasım 23,47 2 Aralık 35.20 % 50 ordanda iki günde bir hesap yaptım artışınız %50 den fazla gayet iyi gözüküyor hayırlı olsun ♥️
rabiayy QueenMommy evet bana da az geldi. Kimyasal olmasından korktum. Ama normal demiş bazıları da bilemiyorum.
rabiayy Kızlar normalde 1 inde verecektim ama hemen ertesi gün ver dediler. Az mı artmış acaba sizce? Son adet tarihine göre değerler çok az. Çünkü en son 25 ekimde regl oldum. Ama geç döllenme oldu gibi çünkü 16 kasımda yumurtlama oldu. Henüz yeni gibi. Ama kimyasal olabilir mi diye korktum
Elis27 rabiayy yükseliş az gibi ama normalde kabul edilebilir belki ben en az 2 katı olması gerekiyor diye biliyorum ama %66 da yükselmesi de normal gibi bu gruplarda okumuştum
minikbebegim06 rabiayy yeni olduğu için böyle cikmis olabilir 4 ünde yeniden kan verip artışa bir bakın
october rabiayy son verdiğiniz biraz az geldi ama dediğim gibi bu düzende anlayamayabiliriz. 4’ünde aynı yerde aynı saatte verirseniz iyi olur
rabiayy Kubra001111 çarşamba bir daha vereyim o zaman cnaım. Normalde 10-15 gün vermemeyi düşündüm. Zaten kimyasal ise kanama olur diye düşündüm. Ne yapsam bilemedim
rabiayy october bugün doktora da soracağım sonucu. Vermeyi düşünmedim açıkçası ama bu durumda netleştirmek için vermem gerekecek sanırım
Aslaninannesi_ rabiayy değerinizi hesapladım yazdım ya kimyasal değil %50 den fazla artmış işte hala kötüyü çekip olumsuz düşünmeyin
Kubra001111 rabiayy sen Çarşamba bir daha kan ver canım ozaman artış belli olur inşallah sağlıklı gebeliğin olur miniğin seninle olur henüz çok yeni değerinden belli
Aslaninannesi_ rabiayy sen her gün vermişsin 2 günde bir vermen gerekiyor 2 günde bir vermiş olsaydın bu şekilde olacaktı her türlü yükselişin iyi yani demek istedim