Rosegold27 Esraaa_06 merhaba🩷 ben çok anlamadımda aceba siz benim betamıda inceler misiniz çok silik çizgi ile öğrendim ayın 27 sinde hemen beta verdim 30,69 sonra 1 aralıkta verdim yine aynı saatte 346,31 sizce nasıl 🙏🏻
Esraaa_06 Rosegold27 canım öncelikle tebrik ederim artışın güzel ama çoğul gebelikte adet öncesi veya sonrasında bayağı rakam yükseliyor senin ki gayet güzel artmış ama çoğul gebelik olduğunu sanmıyorum ama istiyorsan Rabbim nasip etsin inşallah Sanada 💕😘🙏
Eda42_ shrnur Ben hiç anlamadım adet gecikmesi olunca yine ihtimal vermedim başka bir şey için gittiğimde hastaneye hamile olduğumu öğrendim şükür şimdi de göğüs hassasiyeti çok var mide bulantısı kusma olmayınca aceba hamilelik belirtileri sende var mı diye
plajterligi Esraaa_06 bende adet tarihimden bir hafta önce 7 ile öğrendim 2 gün sonra 44,76 oldu 2 katından fazla artmış olması bunu göstermez değil mi 😅 yarın akşam tekrar kan vericem cuma günü de adet günüm o güne doktor randevusu aldım
Esraaa_06 shrnur iyi düşün iyi olsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin gözünüz aydın olsun 💕💕😘🙏
Ecem-_ shrnur hadi inşallah hakkımızda hayırlısı olsun 💕 bende bugün verdim 40.5 bir hafta sonra gel dedi tekrar ama iki gün sonra tekrar kan versem mı ki direk acilden.
Eda42_ GirlandBoy_Mom Canım senin hamilelik nasıl gidiyor belirtiler başladı mı iyice sen artık bir ay sonra gidecektin demi
GirlandBoy_Mom Eda42_ iyi gidiyor canım çok şükür belirtiler olmaz mı mide bulantısı ve tansiyonum düşüyor bu ara herşeyden tiksinir oldum 😢evet canım 25 i gibi gitmeyi düşünüyorum allah nasip ederse sen nasılsın nasıl gidiyor
Eda42_ GirlandBoy_Mom Çok şükür iyiyim bende henüz hiç bir belirti yok göğüs hassasiyeti ara sıra kasık ağrısı dışında bu cuma günü gideceğim inşallah bebeği görmek kalp atışını duymak için inşallah
Eda42_ GirlandBoy_Mom Tansiyon aman dikkat et oturtup kalkarken her zaman yavaş ol 25 Aralık’ta gidince kaç haftalık olacak inşallah
GirlandBoy_Mom Eda42_ dikkat ediyorum canım ama bazen farkında olmuyorum işte başım ağrıyor çoğu zaman gittiğimde tam 11 oluyorum canım şöyle diyim Ultasona göre 2 gün önde gidiyorum öyle hesap yaparsam 11 son adet tarihine görede 10+5 oluyorum canım
Eda42_ GirlandBoy_Mom Ooo maşallah o zaman daha iyi olur herşey yolunda gider inşallah tansiyon için doktora gittiniz mi yaa
GirlandBoy_Mom Eda42_ evet canım tam net kendini gösterir bebeğim inşallah cinsiyetide belli olur çok merak ediyorum 🌸tabi öncelik sağlık yok gitmedim canım gittiğim zaman doktoruma danışıcam mutlaka
Eda42_ GirlandBoy_Mom Yine de sağlık ocağına gitseydin şu 3 gün grev var ama yine de gitseydin ihmal etme yine de hadi inşallah cinsiyet gösterir mi yoksa saklar mi artık 😅😅🥰🥰
GirlandBoy_Mom Eda42_ ayy bilmiyorum ki inşallah gösterir kendini ya bi kızım var oğlum olsun istiyorum ama öncelik sağlık 🤲sağlıkocağına sordum canım ama kadın doğum Doktor’un daha iyi bilir dedi bende bekliyorum şuan
Eda42_ GirlandBoy_Mom Allah’ım gönlüne göre versin inşallah canım hakkında hayırlısı sağlıklı olanı nasıp etsin inşallah amin en iyisi bari o zaman sor doktoruna