Deryayurt Esrayldzyzc canım uzmek istemem ama düzenli artmamış gibi gözüküyor. Umarım sağlikli bir gebeliktir sen en iyisi ayın 4unde biraha kan ver bakalım ne çıkacak sonuç ona göre doktorun seni yönlendirir rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲
Esrayldzyzc Deryayurt inşallah sağlıklı bir gebeliktir evet 4 ünde birdaha verecem test ama korkuyorum öbürü de öyle oldu tam bir yıl arayla inşallah bu defa yaşamam aynı şeyleri…Allah herşeyin hayırlısını versin
Elifdrkk Esrayldzyzc inşallah sağlıklı bir gebeliktir ben pek anlamıyorum ama rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin kan ver bakalım ne diyecek doktorun güzel haberlerini bekliyoruz inşallah 🙏🏻
Pinar06- Elifdrkk 1.20 den 50 ye çıktı sonra kimyasal düşük yaptım 10 na düştü sonra tamamen düştü hiç regli olmadan tekrar hamile kaldım sağlıklı ☘️☺️