Merhaba hanımlar benimde betam 29 kasımda 781
2 Aralıkta 1000 olmuş sadece 200 oranda yükselmiş geçen yıl tam bu zamanlarda da kalp durması sonucu kürtaj olmak zorunda kaldım 7 haftalıkken yine aynı şeyleri yaşamak ürkütüyor o zamanda betam sağlıklı ilerlememişti bilmiyorum yarın birdaha kan vereceğim ama yükselir mi sizce