Baharmerve merhaba. Benimde uzun süredir krem gibi beyaz renginde akıntım var. 37+1 im. Şu ana kadar herhangi bir sıkıntı falan olmadı. Kalbinizi bozmayın bence akıntıdır. Benim her hafta kontrolüm var doktorun nişan diye belirttiği mukuslu kanlı akıntı bence adet başlangıcındaki gibidir. Serklaj olacağını düşünmüyorum sizde ki 35 e kadar belli olurdu o. Çok özel bir şey dışardan başkasının müdahale olması olmaz ama son zamanlara gelmişsiniz ikili özel muhabbetlerinizi azaltsanız belki ondan da olabilir.