b-bg canım bende bugün bunun için acile gittim bana dönüş yaparmısın demiştin ya yaptım ama görmedin galiba ☺️ beni alttan muayene ettiler akıntım çok yoğun ve kıvamlı dedim bebeğimde toplanma oluyor vajinal baskı oluyor şikayeti ile gittim acile nst bağladılar idrar aldılar . Alttan bişey soktular canım yanmadı ama çıkarırken gördüm aşırı bi akıntım var gerçekten doktorda idrarda enfeksiyon yok gebeliğe bağlı yoğun akıntın var dedi nst sancıda çıkmadı çok şükür