MNesemm Nisamelek senle aynıyız bende Çarşamba bekliyorum cnm 30 yaptım coom silik çıktı Çarşamba kadar beklicem baklm hayrlisi
MNesemm Nisamelek cnm sen içini rahat tut inşallah olur bak bazen bende öyleyim sonra diyrm kendime aman bu ay olmasa gel aya iliskini. Tadını çıkarıyorum valayii
rabiayy Nacyax canım benim ilk verdiğimde 15,65 idi. 1 gün sonra 23,67 oldu. 3 gü n sonra verdim 52 olmuştu. Bir kaç doktora sordum. Kimyasal olabilir diyen de oldu. Yükseliş normal diyen de. Sizin şu an ne durumda?
Nacyax rabiayy şuan 12 haftalığız canım çok şükür öyle bi durum yaşamadım ama bildiğim kadarıyla iki katı olmasa bile en az%65 yükseliş olması gerekiyor seninkini hesapladığım zaman normal görünüyor adet gecikmenin kaçıncı günündesin
Sny_hkn10 Nisamelek benim regl günü 4.5di geç dollenmeymis umarım sizinde oyledir sol tarafta küçüktür işareti var miydi