ermelek1 Nisamelek Allahım sana da bana da bize de nasip etsin inşallah benimde eşimin doğum günü batımla aynı inşallah benim de o zaman pozitif olur hediye olur diyorum kendime o yüzden beklemedeyim seninki ne zaman cıkıyor sonuç
Nacyax Nisamelek canım geç döllenme olabilir sen iki üç gün sonra yine kan ver çünkü benimki adet gecikememin 7. Günü 8.65 çıkmıştı her kan verdiğimde benimki asla 0.5 ten yukarı çıkmazdı seninki 2.39 diyor biraz daha bekle inşallah vardır canım
rabiayy Nacyax canım benim ilk verdiğimde 15,65 idi. 1 gün sonra 23,67 oldu. 3 gü n sonra verdim 52 olmuştu. Bir kaç doktora sordum. Kimyasal olabilir diyen de oldu. Yükseliş normal diyen de. Sizin şu an ne durumda?
MNesemm Nisamelek senle aynıyız bende Çarşamba bekliyorum cnm 30 yaptım coom silik çıktı Çarşamba kadar beklicem baklm hayrlisi
Sny_hkn10 Nisamelek benim regl günü 4.5di geç dollenmeymis umarım sizinde oyledir sol tarafta küçüktür işareti var miydi